Samen met Marleen van Mooi Kiekje startte ik zo’n anderhalf jaar geleden een klein project.
We wilden laten zien wat we écht doen in de apotheek. Niet de clichés, maar de echte dingen.
Het resultaat? Een fotoserie met sjoelbak, hakken en heel veel andere creatieve beelden. De hashtag #meerdandoosjesschuiven was geboren!
We dachten dat dat het zou zijn. Een paar leuke posts, herkenning onder collega’s, klaar.
Maar toen werden we benaderd door een organisatie die hun social media wat serieuzer wilde aanpakken.
Ze vroegen: “Kunnen jullie ons daarbij helpen?” Wij dachten: Hé, dit kunnen we dus ook!
En zo ging het balletje rollen.
Toch blijft de zorg onze basis.
Dat is de reden dat we zijn gestart en dat is ook precies waar we ons het liefst mee bezighouden.
Want alleen als we blijven werken in de zorg, blijven we snappen wat er speelt. Alleen dan kunnen we content maken die raakt.
Inmiddels staan er weer nieuwe afspraken in onze agenda. Dat vinden we superleuk, maar we willen het ook leuk blíjven vinden.
Zodra het als ‘moeten’ voelt, raken we de lol kwijt en dat zou zonde zijn.
Daarom starten we in oktober weer met een nieuwe ronde.
Dan is er ruimte voor nieuwe apotheken en zorgorganisaties die óók zichtbaar willen zijn.
Geen standaardpakket, maar iets wat past bij jullie toon, team en praktijk.
